Informații despre plată și livrare

Cum comanzi?


Folosind meniul din stânga, navigați prin categoriile de produse. Odată ce ați găsit produsul care vă interesează, adaugați-l în coș și repetați această operațiune pentru fiecare produs dorit. Veți fi direcționati în pagina coșului de cumpărături, unde aveți posibilitatea să revedeți lista cu produsele alese, să actualizați cantitatea de produse comandate sau să renunțați la anumite produse. După ce aveți toate produsele dorite în coș, puteți finaliza comanda, completând datele dumneavoastră de contact și modalitatea de livrare. În funcție de informațiile trimise veți fi contactați telefonic de către unul dintre operatorii noștri. Atenție! Dacă unele produse sau comenzi se califică pentru mai multe tipuri de reduceri, se poate aplica doar una dintre acestea. Valoarea minimă a produselor comandate trebuie să fie 25 LEI cu TVA inclus.
 

Metode de plată


- RAMBURS - plata se face la primirea coletului cu produsele comandate. Comanda se achită la livrarea efectuată de către agentul serviciului de Curierat Rapid.
- ONLINE CU CARDUL - plata se face online prin intermediul procesatorului NETOPIA Payments Mobilpay.
- CU CARDUL LA EASYBOX - plata se face cu cardul când ridicați coletul din Easybox.

 

Costuri De Livrare


Livrarea la domiciliu sau ridicarea de la Easybox costă de la 19 LEI folosind serviciile de curierat rapid, cu o durată a expedierii de 1-2 zile lucrătoare la adresa dorită de dumneavoastră.

Comenzile ale căror produse valorează minim 300 LEI beneficiază de transport gratuit.

 

Ambalarea este discretă ?


Da, ținem cont de acest lucru. Vă vom trimite produsele în niște cutii destul de solide care vor ajunge nevătamate la dumneavoastră. Cutia este simplă, de culoare maro, iar pe aceasta vor fi inscripționate numai numele și adresa dumneavoastră si datele firmei noastre "DENIRO MEDIA SRL". Toate acestea, pe o simplă etichetă atașata pe cutia de carton. Nimic nu va trăda natura conținutului acestora.
 

Politica De Returnare


Clientul are dreptul de a notifica în scris DENIRO MEDIA SRL, deținătorul site-ului www.SexLab.ro, că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prin returnarea produsului cumpărat în ambalajul original, cu toate accesoriile și fără să prezinte nicio urmă de deteriorare sau uzură, clientul suportând cheltuielile de expediere conform legilor românești. Ați depășit termenul limita? Încă aveți posibilitatea de a returna un produs nedesfăcut: Pentru ca avem încredere în calitatea produselor pe care le punem la dispoziția clienților noștri, DENIRO MEDIA SRL extinde perioada legală de 14 zile calendaristice până la 60 zile calendaristice reducând valoarea sumei rambursate cu 10%. Acest procentaj reprezintă un cost minim, asociat cu returnarea unui produs după termenul limită legal. Returnarea se poate face doar pentru produsele noi ce nu au suferit niciun fel de modificări și care includ toate accesoriile și ambalajele originale. Din motive de igienă NU SE ACCEPTĂ PENTRU RETURNARE produsele care ating părțile intime precum chiloții, lenjeriile sau seturile care conțin chiloți iar produsele care sunt sigilate trebuiesc returnate cu sigiliul intact. De asemenea nu se pot returna produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc. Dacă optați pentru expedierea unui alt produs în schimbul produsului returnat, costul expedierii acestui produs către dumneavoastră va fi 19 LEI, suma pe care va trebui sa o achitați. În cazul în care achiziționarea produselor conține o reducere comerciala de tip VOUCHER cadou aceasta va fi anulată cu ocazia unui retur total sau parțial.

Adresa de returnare este: S.C. DENIRO MEDIA SRL - Str. Grădinarilor nr. 45, Sector 3, București.

Contravaloarea produselor va fi restituită doar în contul IBAN personal. Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de 14 de zile de la recepționarea acestora, însă în cele mai multe cazuri, aceasta tranzacție se poate reduce la doar câteva zile.

ATENȚIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a căror plată de transport nu a fost efectuată de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului în urma transportului de schimb sau returnare de produse către DENIRO MEDIA SRL

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Politica de returnare este conforma Ordonanței nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanță.

Aici puteți descărca formularul de retur.


 

Regulament Vouchere


Dacă ați primit în colet sau prin SMS un cod de Voucher în urma achiziționării de produse de pe site-ul nostru, îl puteți folosi într-o comandă ulterioară pentru a beneficia de o reducere. Acestaă reducere nu poate depăși 20% din valoarea produselor și nici nu se poate cumula cu alte discount-uri de pe site.

Aceste coduri de Voucher nu expiră și pot fi folosite oricând pe site-ul nostru. În cazul unui retur parțial sau total din cadrul unei comenzi care a beneficiat de o reducere, aceasta se va anula.


 

Garanția Produselor


Produsele comercializate pe site-ul nostru provin din surse autorizate de producători sau direct de la producători și beneficiază de garanție națională. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garanție este de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-12 luni pentru restul.

Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 15 zile.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice, software parolat etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției.

Răspundem cu privire la garanția legală de conformitate, în calitate de vânzător, conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mică de 2 ani, garanția de conformitate se reduce la această perioadă. Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: Ordonanța Guvernului nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor și Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este de 2 ani și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea, această perioadă este confirmată prin certificatul de garanție care poate fi transmis la cerere.

Durata termenului de garanție se prelungește cu perioada cuprinsă între data la care vânzătorul a fost informat cu privire la lipsa de conformitate sau produsul a fost predat persoanei desemnate de acesta și data aducerii produsului în stare normală de utilizare, respectiv data notificării în scris privind ridicarea produsului sau data predării efective a acestuia către consumator.

Produsele de folosință îndelungată – produse complexe, realizate din piese și subansambluri, proiectate și construite pentru a fi utilizate pe durata medie de viață și care pot fi supuse reparațiilor sau activităților de întreținere – care se defectează în perioada de garanție legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau atunci când durata cumulată de nefuncționare din cauza deficiențelor apărute în această perioadă depășește 10% din durata garanției, vor fi înlocuite, la cererea consumatorului, de către vânzător sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite prin garanția comercială sunt în conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate de garanția oferită.

Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta, pe baza unui document de predare-preluare. După aducerea produsului la conformitate, acesta va fi expediat clientului prin curier.

Aducerea la conformitate se poate realiza prin: repararea produsului; înlocuirea parțială sau integrală a produsului; înlocuirea cu produse cu performanțe cel puțin similare sau egale cu ale produsului care nu poate fi reparat ori înlocuit cu același model; returnarea contravalorii produsului, în situația în care repararea sau înlocuirea nu sunt posibile.

Responsabilitățile clientului


Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client ori în circumstanțe precum, dar fără a se limita la, următoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
- produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatura și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, virusări, rescrieri de BIOS, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor etc;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
- numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- sigiliile pentru garanție au fost rupte sau au fost schimbate;

Procedura trimiterii produselor în garanție pentru produsele achiziționate de la noi


Produsele aduse sau expediate către departamentul de service trebuie să fie complete, să conțină toate accesoriile (recomandăm să fie aduse/expediate în ambalajul original sau într-un ambalaj adecvat) și să fie însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție. Produsele care necesită acordarea garanției pot fi expediate la S.C. DENIRO MEDIA SRL, Str. Grădinarilor nr. 45, Sector 3, București.

Costul transportului pentru trimiterea produsului în garanție este suportat de noi. Este foarte important să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) „În atenția Departamentului de Service”. După ce coletul/produsul va fi recepționat și verificat, veți fi anunțat în legătură cu desfășurarea procedurii de garanție sau de aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur), în vederea soluționării garanției, revine în sarcina noastră. Expedierea se poate face prin intermediul unei firme de curierat. În cazul în care solicitarea de garanție este nejustificată, iar produsul funcționează conform specificațiilor producătorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum și costul de diagnosticare a produsului, stabilit în urma verificării.

Produsele neridicate de la service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor aferente garanției vor fi considerate abandonate, conform dispozițiilor Codului Civil.