Informatii despre plata si livrare

Cum comanzi?


Folosind meniul din stanga, navigati prin categoriile de produse. Odata ce ati gasit produsul care va intereseaza, adaugati-l in cos. Veti fi directionati in pagina cosului de cumparaturi, unde aveti posibilitatea sa revedeti lista cu produsele cumparate, sa actualizati cantitatea de produse comandate sau sa renuntati la un produs. Dupa ce aveti toate produsele dorite in cos, puteti finaliza comanda, completand datele dumneavoastra de contact si modalitatea de livrare. In functie de informatiile trimise veti fi contactati telefonic de catre unul dintre operatorii nostri. Atentie! Daca unele produse sau comenzi se califica pentru mai multe tipuri de reduceri, se poate aplica doar una dintre acestea. Valoarea minima a produselor comandate trebuie sa fie 25 LEI cu TVA inclus.
 

Metode de plata


- RAMBURS - plata se face la primirea coletului cu produsele comandate. Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de Curierat Rapid.
- ONLINE CU CARDUL - plata se face online prin intermediul procesatorului NETOPIA Payments.

 

Costuri De Livrare


Livrarea costa de la 17 LEI folosind serviciile de curierat rapid, cu o durata a expedierii de 1-2 zile lucratoare la adresa dorita de dumneavoastra.
 

Ambalarea este discreta ?


Da, tinem cont de acest lucru. Va vom trimite produsele in niste cutii destul de solide care vor ajunge nevatamate la dumneavoastra, prin posta sau curier rapid. Cutia este simpla, de culoare maro, iar pe aceasta vor fi inscriptionate numai numele si adresa dumneavoastra si datele firmei noastre "DENIRO MEDIA s.r.l.". Toate acestea, pe o simpla eticheta atasata pe cutia de carton. Nimic nu va trada natura continutului acestora.
 

Politica De Returnare


Clientul are dreptul de a notifica in scris DENIRO MEDIA s.r.l., detinatorul site-ului www.SexLab.ro, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului, prin returnarea produsului cumparat in ambalajul original, cu toate accesoriile si fara sa prezinte nicio urma de deteriorare sau uzura, clientul suportand cheltuielile de expeditie conform legilor romanesti. Ati depasit termenul limita? Incă aveti posibilitatea de a returna un produs nedesfacut: Pentru ca avem incredere in calitatea produselor pe care le punem la dispozitia clientilor nostri, DENIRO MEDIA s.r.l. extinde perioada legala de 14 zile calendaristice pana la 60 zile calendaristice reducand valoarea sumei rambursate cu 10%. Acest procentaj reprezinta un cost minim, asociat cu returnarea unui produs dupa termenul limita legal. Returnarea se poate face doar pentru produsele noi ce nu au suferit nici un fel de modificari, si care includ toate accesoriile si ambalaje originale. Din motive de igiena NU SE ACCEPTA PENTRU RETURNARE chilotii, lenjeriile sau seturile care contin chiloti sau articole intime. De asemenea nu se pot returna produsele purtate, folosite, cu etichete rupte sau ambalaje deteriorate etc. Daca optati pentru expedierea unui alt produs in schimbul produsului returnat, costul expedierii acestui produs catre dumneavoastra va fi 17 LEI, suma pe care va trebui sa o achitati. In cazul in care achizitionarea produselor contine o reducere comerciala de tip VOUCHER cadou aceasta va fi anulata cu ocazia unui retur total sau partial.

Adresa de returnare este: S.C. DENIRO MEDIA s.r.l.. - Str. Foisorului nr. 107, Sector 3, Bucuresti.

Contravaloarea produselor va fi restituita doar in contul IBAN personal. Timpul estimat pentru returnarea contravalorii produselor este de 14 de zile de la receptionarea acestora, insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile.

ATENTIE! Nu primim coletele pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport nu a fost efectuata de expeditor! Nu primim colete cu ramburs! Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre DENIRO MEDIA s.r.l.

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Politica de returnare este conforma Ordonantei nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.


 

Regulament Vouchere


Daca ati primit in colet sau prin SMS un cod de Voucher in urma achizitionarii de produse de pe site-ul nostru, il puteti folosi intr-o comanda ulterioara pentru a beneficia de o reducere. Acesta reducere nu poate depasi 20% din valoarea produselor si nici nu se poate cumula cu alte discount-uri de pe site.

Aceste coduri de Voucher nu expira si pot fi folosite oricand pe site-ul nostru. In cazul unui retur partial sau total din cadrul unei comenzi care a beneficiat de o reducere, aceasta se va anula.


 

Garantia Produselor


Produsele comercializate pe site-ul nostru provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala. In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) perioada de garantie este de 12 luni pentru produsele de folosinta indelungata si intre 0-12 luni pentru restul.

Termenul de aducere la conformitate pentru produse este de maxim 15 zile.

Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc, etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitolor componente in timpul functionarii echipamentelor. Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

Raspundem privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. In cazul in care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada. Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este de 2 ani si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie emis odata cu factura si care poate fi trimis la cerere.

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.

Produsele de folosinta indelungata - produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite pentru a putea fi utilizate pe durata medie de utilizare si asupra carora se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere - defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta va fi expediat clientului prin curier.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin: reparatia produsului; inlocuirea partiala sau integrala a produsului; inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.

Responsabilitatile clientului


Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

- s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
- produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de BIOS, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
- incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.
- numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
- sigiliile pentru garantie au fost rupte sau au fost schimbate;

Procedura trimiterii produselor in garantie pentru produsele achizitionate de la noi


Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie. Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate catre S.C. DENIRO MEDIA s.r.l.. - Str. Foisorului nr. 107, Sector 3, Bucuresti.

Costul transportului trimiterii produsului in garantie revine in sarcina noastra. Este foarte important sa mentionati pe scrisoarea de transport (AWB) "In atentia departamentului de service". Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina noastra; expedierea se poate face prin intermediul unei firme de curierat. Daca solicitarea de garantie este nejustificata si produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit dupa verificare.

Produsele neridicate de la service in termen de 6 luni de la finalizarea operatiunilor ce tin de garantie vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).